Puslapiai

2011 m. liepos 26 d., antradienis

Aštriai marinuoti agurkėliai

Na ką gi, antrinu Neringai ir Ilonai, jie puikūs! bent man labai patiko. Jei gausiu dar agurkėlių turbūt, kad reiks dar prisiruošti, mat iš šio kiekio gaunasi ne tiek ir daug - lygiai pora litrinių stiklainių. Taigi dalinuosi ir aš šiuo puikiu receptėliu :)




Prieš darydami pirmiausia atsiskaičiuokite laiką, nes reiks laukti pradžioj 6 val., o užpylus marinatu net 12 val., taigi, geriausia pradėti daryti po pietų, apie 15- 16 val.

Taigi mums reikia:
2 kg agurkų
4 v.š. druskos
700 g cukraus
1 v.š. maltų aitriųjų paprikų (dėjau 0,5 v.š. ir man tikrai pakako aštrumo, bet mėgstantys aštriau dėkite visą šaukštą ar du trečdalius)
7 v.š. aliejaus
1,5 stk. acto (9%)
2 česnako galvučių

Agurkus gerai nuplauti, supjaustyti maždaug 0,5 cm storio griežinėliais, užbarstyti druska ir palikti stovėti 6 val. vis pamaišyti. 
Po 6 valandų, pasidaryti marinatą. Česnakus nulupti ir supjaustyti plonais griežinėliais. Į dubenį supilti cukrų, actą, aliejų, maltas aitriąsias paprikas ir sumesti česnaką. Išmaišyti ir visą marinatą supilti ant agurkų. Permaišyti ir palikti stovėti 12 val. Jei išeina kelis kart pamaišyti.
Stiklainius švariai išplauti ir sterilizuoti (aš darau taip kaip mano mama, į kiekvieną stiklainiuką užpilu maždaug trečdalį verdančio vandens, šiek tiek palaukiu, o tada vandenį išpilu lauk. Dangtelius sudedu į dubenėlį ir taip pat užpilu verdančiu vandeniu, išimu tik kai reikia uždaryti stiklainį). Sudėti agurkų griežinėlius ir užpilti marinatu, kuriame jie mirko. Sandariai uždengti dangteliais. Laikyti vėsiai. 

Šaltinis žurnalas ''Virtuvės paslaptys'' taip pat' Neringos blogas' ir 'Skanus gyvenimas'

SKANAUS!

17 komentarų:

  1. Kokie tavieji grazuciaiii, puikus, man to niekaip nepavyko perteikti :(
    As ir butinai dar darysiu.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Reda, o ar kada nors esi bandziusi pamarinuoti ilgus agurkus? Pas mus situ mazuciu nera, o as tu ilgu vis nesiryztu marinuoti. O marinuotu agurkeliu labai labai norisi.

    AtsakytiPanaikinti
  3. LINUT, žinok marinavime aš dar visai naujokė, tai bijau ką patarti, bet greit perverčiau žurnalą ''Virtuvės paslaptys'', kur šį receptuką pirmiausia ir aptikau, tai žinok ten net nerašo, kad reikia būtent mažų agurkėlių, rašo tiesiog - 2 kg agurkų, tai manyčiau gal ir nebus didelio skirtumo ar jie trumpavaisiai ar ilgavaisiai... na aš bandyčiau ir su ilgavaisiais, bet žinoma manęs vienos neklausyk :), gal Ilona ne pirmus metus marinavimais užsiimantis žmogeliukas ar Neringa geriau patartų :)
    Sėkmės Tau :) :*

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ilgavaisiai agurkai paprastai yra netinkami marinavimui, nes jie būna minkstesni :) Dėl to ir marinuojami trumpavaisiai

      Panaikinti
  4. Nu gundot gundot Jūs mane :)
    Kai gryšiu namučių tai terliosiuos :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Reda, kokie grazuciai pas Tave!
    o ilgu agurku nemarinuociau, nes jie labai vandeningi ir maziau aromatingi

    AtsakytiPanaikinti
  6. Dėkui NERINGA :), ir labai ačiū už patarimus! :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. juos darau jau treti metai labai patinka visai mano šeimai. ASTA.

    AtsakytiPanaikinti
  8. JUOS DARAU JAU TRETI METAI LABAI PATINKA VISAI MANO ŠEIMAI. ASTA

    AtsakytiPanaikinti
  9. ASTA - dėkui, kad pasidalinai nuomone apie šiuos skanėstus:) aš bandau pirmi metai, bet spėju irgi nepaskutiniai :), nes ir mums begalo patiko.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš ir šiuos agurkus darau jau 2 metus,kadangi lieka daud marinato,tai jį panaudojau šparaginėms pupelėms.Apvirtas pupeles sudėti į stiklainiukus, užpilti jau karštu marinatu ir dar blanširuoti stiklainiukus apie 10 min.Visiems labai patiko. Danguolė

      Panaikinti
    2. Ačiū, Danguole, už gerą idėją :)

      Panaikinti
  10. Aš nesupratau o tai jų nereikia nei kaitinti,nei marinato užvirinti.Atsiprašau jei galite parašykit

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip tikrai nereikia, viską darykite pagal parašytą receptą ir viskas bus puiku ;) Drąsiau :)

      Panaikinti
  11. Aš ir šiuos agurkus darau jau ilgą laiką, mano namiškiams taip pat labai šie agurkai patiko.

    AtsakytiPanaikinti